Dvd Merhaba herkese. Bebeğime 5 aylıkken bexsero 1. Dozunu yaptırdım ancak yan etkileri kötü etkilediği için takvime uyamadım. Şu an da kafam karıştı. Bebeğim 15 aylık olacak tek doz mu yaptırmam gerekir?
thecamellia Dvd doktprunuza danışın biz 24. Ve 28. Aylarda olucaz bexora yı 13. Ayda nimenrix oldu bir doz
Dimitrina_kovaceva Dvd ben en başta yaptırmadım. Şimdi 19 aylık bir 2 hafta sonra, 20 aylık -21 aylık toplam 3 doz olacak. 2 bexero 1 nimenrix.
thecamellia izd farklı zaten 13. Ayda bir doz nimenrix oldu bexora daha olmadık 24.28. Aylarda olucaz
izd Bize nimenrix 7. Ayda başlayacaktı ancak doktorumuz dedi ki, özellikle deprem bölgesinde artan menenjit vakaları sebebi ile erkene çekicem dedi, önümüzdeki ay yaptırıcaz bakalım..
damla-6992 7 aylıkken basladim ben de 1. Doz menectra 2. Dozu 9 aylıkken bexsero ve menectra. 4. Dozu 1 yaşında 5m dozu da 13 aylıkken yaptır dedi doktor. Toplamda 5 doz yaptiricam