asrinhatasi Benguu_72 her doktor farklı takvim uyguluyor. Bizimki 7,9,21 bexsero, 13.ay nimenrix demişti.
MeetJoeBlack Benguu_72 istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz. 2 farklı aşı var ikisini de yaptırmanız gerekiyor. Başladığınız aya göre de doz sayısı değişiyor. Biz bexsero 7-9-13. Aylarda, nimenrix 8-13. Aylarda yaptırdık.
Dimitrina_kovaceva Benguu_72 bizim 19-20-21 ay . Önceden yaptırmadık sonradan yapma kararı aldık ondan
Hndealnathn Her doktorun takvimi farklı.kizimin doktoru 13 te tek doz nimenrix 24-26 da 2 doz bexsero dedi öyle yaptiriyoruz