busra37 bizimki çok alışkanlık haline getiremediği için bi yöntem olmadı aslında. Yeni doğduğunda 2 saatte bir saat kurup kalkıp emziriyordum. Sonra saat kurmamaya basladım. Acıkınca kendi uyanıyordu o zamanlar besliyordum. Sonra aralar çok acılmaya basladı. Şimdi olur da uyanırsa bile pişpişleyerek geri uyutuyorum