Doğum iznim mayısın 23ünde bitiyor, doğum izni sonrası olan 6 aylık ücretsiz iznimi kullanmak istediğimi çalıştığım şirkete ne zaman haber vermek gerekiyor, birde kimisi doğum izni sonrası doktorundan 40 günlük daha rapor falan alıyormuş deneyimi olan arkadaşlar bilgi verebilir misiniz sizler nasıl yaptınız ?