Rumuz_13 Kızlar malum yaz geliyor bebeğimde açık tenli dr unuz içeriği temiz hangi marka ve faktörü önerdi
sadeturkvatandasi Rumuz_13 ben geçen sene siveno almıştım tüp şeklindeydi sürmesi zor oldu ve beyazlık bıraktı bu sene badgerin stick formunda olanı aldım daha kolay sürülür diye inşallah güzeldir. İkiside temiz içerikli bu arada.
thecamellia Rumuz_13 bioderma önermişti onu kullanmıştık ama çokta memnun kalmadım içeriğide çok temiz değil galiba bu yaz mustela almayı düşünüyorum mustelanın ürünleri kızıma iyi geliyor
Sedas00 sadeturkvatandasi bende losyon formunu aldım ilk sürüşümde bembeyaz oldu hoşlanmadım daha sonra hiç kullanmadığım makyaj fırçamla denedim daha kolay yedirilıiyo beyazlıkta kalmıyo deneyin sizde isterseniz
Redeva Rumuz_13 bebekler için olan bi tane var zaten onu önerdi muhtemelen yüksek faktörlüdür. Henüz almadığım için inceleyemedim 🤷🏻♀️