Masha_ Merhaba hanımlar tayin için bu postta birbirmize destek verebiliriz hem daha kolay olur bizler için biz batiya gideceğiz memnun olduğunuz şehirler var mı aklınızda olan şu sebepten dolayı tercih edeceğiniz ya da bildiğiniz biz antep dusunduk mersin dusunduk tokat baska aklimiza biryer gelmiyor yardımcı olurmusunuz simdiden teşekkür ediyorum sevgiler 🌺
Diloooo Masha_ canım Tokat bizde düşündük araştırdınız mı genel olarak orası komando birliğiymiş sürekli göreve gönderiliyormuş
Umutveannesi Masha_ biz düzcedeyiz geçen sene tayin olduk buraya, iş olarak rahat ama şehir olarak pekte güzel değil ilçeleri çok küçük, market harici bir şey yok, merkezi büyük güzel. Zaten ilçeler merkeze max. 15 dk. Tavsiye ederim yani. Sosyal hayat yok 😄
Umutveannesi Masha_ bizim buraya antepten gelenler vardı, orda Suriye görevlendirmesi oluyor bilginiz olsun
Defnemmm1 Masha_ biraz önce bir posta da yazdım 🙂 Manavgat side jandarma kampında görev yapıyor eşim çalışma yeri olarak güzel iş saatleri duruma göre değişiyor değişiyor derken kışın 8 5 yazın biraz değişik ama akşam evinde ayda 3 4 nöbet oluyor otel gibi bir yer kiralar derseniz Manavgat merkezi bilmiyorum ama köylere doğru 5 den başlıyor
Diloooo Bende post açmıştım çok yazan olmadı daha ama belki sizin posta yazan olur bekliyorum 🙏🥰halkımızda hayırlısı olsun
Masha_ Diloooo Eşime sehirler arasında genel durum degerlendirmesi yapıyor arkadaşları zaten en başa antep tokat yazicaz calisma sartlari maas durumu vs gayet iyiymiş kuzenimin kiz arkadasinin eside orda gorevde cok rahatmiş
Diloooo Masha_ aynen maaş konusunda Tokat baya yüksek alıyormuş ama yoğun diye öğrendik bizde hayırlısı yazacağız büyük ihtimalle bizde
Umutveannesi Diloooo biz ilçedeyiz sıfır daire geçen sene 1.500e tuttuk. Şu an 2.500-3.500 civarı sıfır evler
Diloooo Masha_ göreve gidiyorlarmış sürekli canım kaç kişiye sorduysa genellikle boyleymıs bu yüzden korkuyorum bende daha küçük bebeğim var