Gece beslenmesine ortalama 1 yaşına kadar devam etmek gerekiyor diye biliyorum sizin, doktorlar nasıl daha öncesinde memeden kestiriyor anlayamıyorum açıkçası. Benim kızım 2 ayını geçti hala 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Benim en zorlandığım kısım uykusuzluk ve emzirme oldu ama çocuğumun sağlığı ve gelişimi için lazımsa elimden gelenin en iyisini yapmak zorundayım bence