Aseldurununanne 20 li günlerden itibaren aynı şekildeydik sonra azaldı. Neler yaptım aplama saati başlayacağını hissedince banyo yaptırdım sonra Orhan Osman kolik müziği açtım çok rahatlatıcı oluyor, ayağına sıcak su torbası koydum ve i love you masajı yaptım. Banyonun havalandırma sesinde sustuğunu farkettim, ağlama bialayınca banyoda durduk bazen ve sakinleşince banyoda emzirdim, Bunlar rahatlatıcı oluyor. Son günlerde de ağlayacağını anlayınca arabaya atıp gezdirdik 2-3 saat şehir turu attık, böyle böyle 37. Günden sonra ağlamadı şükür.