Çarşamba günü doğum yaptım her süt verdigimde atıyor ilk üç gün sarı küstü şimdi beyaz süt kusuyor cuma günü doktora götürdüm bana ultrason burda yok dedi merkeze yolladı randevu kestim salı günü götürecem ama içim içimi yiyor bebeği çok kusan varmı Allah aşkına birşey yazın süt verdigimde boğazından seste geliyor birde karnida gurulduyor