smaktroll Kızlar merak ediyorum kulanan var mı nasıl memnunmusunuz diğer mamalara göre uygun içeriğini bilemiyorum
Dedimolabilir smaktroll ben kullandim bir kere kilo aldırdi ogluma beslemesi guzel yer hemen kaka yapardi ama degistim hemen kabiz oldu. Yani bu mamayla ya devam yada hic. Ben memnun kaldim açıkçası alman markaymis zaten .
Karpuzlu_lolipop smaktroll Aptamil sma kullandım kabız gaz kusma asiriydi bebivita aldım gaz kabız problemleri kalktı kilo alımı iyi ben memnunum 2 aya yakındır kullaniyorum
asrinhatasi -luna- Aynen Alman markası ama Almanya’daki ile Türkiyedekinin içeriği farklı demişti burdaki bir anne