Kızlar bebeğim 6 haftalık , 7.haftaya gireceğiz .Sürekli huysuz 😞.Atak haftasımı acaba yaşayan var mı ?? Uyumuyor ,uykusundan uyanıyor 1saat arayla , sürekli emmek istiyor ,gazı öıktığı halde sürekli ağlıyor . Uykusu olmasına rağmen uykuya dalamıyorr .Lütfen yardımcı olur musunuz ???