ikiaslanannesi ben 10 sene önce 5 bine yaptırmıştım. Eğer böyle bir düşüncen varsa kesinlikle son çocuğunu doğur emzir öyle yaptır derim. Ben bekardım , 95-100 arası takıyordum 80 e küçültmüştüm ameliyat zamanı 54 kg ‘dum. Hamile kalınca maalesef büyüdüler ve sanırım ameliyattan olsa gerek sütüm çok az geldi. Ne kadar süt kanallarına zarar vermiyor deselerde bence etkisi oldu çünkü sütüm geldi ama fazlası gelmedi her şeyi yapmama rağmen sağdığımda en fazla 90 cc çıkıyordu.