Ben de bir genetik doktoruna göstereyim çünkü yüzünde asimetri var ama asimetri bende de var bu yüzden olduğunu düşünüyorum bariz bir şey olmasa da ben farkediyorum. Bana çocuk doktorları ve plastik cerrah herhangi bir şey söylemedi genetik dr göstermem gerektiği hakkında. Kaç yaşında ya da aylık bebeğiniz