Haribo42 biz 3 aydir kullaniyoruz, bebeğimin cildi cok hassas elini degdigi yer kizariyor, yuzunde kabarciklar bile cikiyor. Ama neredeyse hic pisik kremi kullanmadim bez hic kızartmadi bile 🧿 sızdırma problemide hic yasamadik baya sıvı kaka yapiyor, cok cis yapiyor ona ragmen sabaha kadar hic degistirmedigim olmustur. Fiyatına gore cok iyi tavsiye ederim