17 aylık ikizlerim var. Bir kızım yürüyor aslında. Çok da güzel elleri önde falanda değil elleri yanda yürüyor. Kucak kucak yapıyoruz öyle yürüyor. Yada elinden tutup yürütürsem. Onun dışında dizlerinin üzerine geziyor.
Diğer kızım ise elinden tutunca yürüyor. Onun dışında emekliyor.
Doktor yürüyecekler merak etme dedi. Ama hiç istekli değiller.
Öneriniz var mı?