Aslialya061218 Haribo42 bende bu hafta minies aldım molfix kullanıyodum ikisinin de 4 numarası aynı boy
Haribo42 rileyss primada 2 kullaniyodm o zaman 2 alim cok tsk ederim ins memnun kalirim yaa bezler bebegimin bacagini cok sıkıyo hep yara yapıyo :(
Yasemin000 Miniesin 3 numarası primanın 3 numarasından küçük bende prima kullanıyordum 3 numara miniese geçince 4 numara kullanmaya başladım baya fark gördüm ben
Deletedmom021 Haribo42 karşılaştırma yapamam ama doğumdan beri kullanıyoruz minies biraz büyük bence ama kilosuna göre alınca sorun olmuyor. 7 kilo kızım 4numaraya geçtik.