omerinannesi_2705 Bebeğim için birşeyler almak istiyorum bu sayfadan alışveriş yapan var mı? Güvenilir mi bilemedim tam olarak
toesta omerinannesi_2705 ben almıştım bir iki yıl önce güvenilir site ama kalıpları küçük geldi bize iade ettim o yüzden
yagmuraltintas omerinannesi_2705 güvenilir yakın da da mağazası var üstelik ürünler fiyatına göre beklediğim kalitede sağlam cok sık ürünleri de mevcut bebeğimin neredeyse tüm alışverişini oradan yaptık:)
Barbekusos Merhaba ben daha önce sipariş vermiştim ürünlerim sağlam bir şekilde geldi guvenebilirsiniz:) bu arada, cok cok kaliteli bir kumaş yapıları yoktu ama gunluk takımları evde giydiriyor uygun fiyatliydi.
ikipamukannesi Ben aldım çok da memnun kaldım hatta bugün sipariş verdim yine. İnşallah bayramdan önce gelir ☺️
Umutluluk Ucuz ama kalitesiz yani bence biraz daha verilip daha iyisi alınabilir çünkü ilk yıkamada renkleri atıyor