Efem123 Kızlar sarma sarmıştım misafirlere ama misfrler gelemedi bayrama kadar o sarmayı nasıl muhafaza ederim en azından bayramda çıkarır pişiriyim
Sess Efem123 pişmeden atılabiliyor ben yapıyorum donuk halde tencereye koyup suyunu koyup direk pişmeye koyuyorum gayet normal oluyor tadı bi değişiklik yok
asrinhatasi Efem123 benim buzluğumda hep olur. Bir oturuşta dolu dolu sararım porsiyon porsiyon buzluğa atarım. Ama pişmeden at. Pişirmeden önce çıkar buz çözülünce pişir 🌸
sleepymom Efem123 bende atmıştım ama çıkarınca beğenmedim pirinçleri kırık kırık oldu tat olarakta güzel değildi yine de siz bilirsiniz
A_12ynr Efem123 poşette havasını iyce alman lazım cnm buz oluyo ve çabuk dagiliyo bnde atıyorum kap yada poşet
Kayra_68_aksaray Efem123 biz atıyoruz buzluktan çıkartıp buzu tamamen çözülunce tencereye dizip pisiriyoruz bazıları buzu çözülmeden de pisiriyor da ozaman pirincler kırıliyo dügü gibi oluyo
Duyulurum Efem123 annem bana sarıp veriyor bazen. Pismemis olarak donduruyor, çıkarıp buzu çözülmeden ve normalden daha az su ekleyerek pişiriyorum
icidisibiranne Buzluğa en çok attığım şeydir. Pişirmeden atınca hiç bir farkı olmuyo taze sarmışsınız gibi oluyo. Ama sıralayarak atın bi kapta ya da poşette