4 bucuk aylık bebegim. Zaten cok zordu uyumazdı emmezdi düzgün sürekli aglardı. Ama en azından ayagımızda sallayınca uyurdu. Simdi hem meme reddi var ben hadi onu gectim idare ederim zaten mama destekli gidiyoduk sütüm az diye ama uyku reddi daha cok zorluyor cıglık kıyamet her uyuma öncesi. Ve her 2 saatte bir bunu yasıyoruz uykusu geldigi için. Ayaga kalkıyorum olmuyo sallıyorum olmuyo. Emzirme deseniz ayrı kıyamet. Ve sanki böule üzerinde kalacak bu huy hissediyorum. Cok yorucu ikimiz de cok yorulduk. Ve ben bile zorla uyuturken tabiki benden baska kimse uyutamıyor. Dinlenemiyorum. Sabah esime verdim o kadar ağlıyoki gene dayanamıyorum.