Mlly34 2ay 15 gün sonra oldum emziriyorum sadece ona rağmen oldu 😂 düzenli olmaz diyodum ama 2.yi bile oldum
Ecemnr7 izelslm32 ben 20 günlük falandım doğurmuştum kanamam da ilk hAfta kesilmişti önce devam ediyor sandım ama daha koyuydu ve uzun🤦🏻♀️ adet olduğumu anlamamıştım ta ki 1 ay sonra tekrar aynı şekilde olunca anladım 🤦🏻♀️
Yenidenanne Nasıl olmadınız anlamadım ya ben neden hemen oldum 😭😭1 ay 20 günlük bebeğim ve regl oldum 😑
kubraanne izelslm32 3 ay sonra oldum sonrasinda düzensizlikler oldu emzirdigimden. Saun 9 aylık olucaz anca düzene giriyo.