Funda-12 aynı durumlar benim oğlumda vardı önce pediatrik gelişim daha sonra pisikoloğa ,nörolojiye ve kulak burun boğaza götürdüm oğlumun eline araba verdiler oda tekerleklerini çevirmeye başladı göz teması var konuşulanı anlıyor komutları yerine getiriyor du her istediğini parmağıyla gösteriyordu hatta oğlumun sadece kelimesi vardı birse heyecanlanınca elllerini açıp kapatıyordu ama doktorlar otizim teşhisi koymadı kreşe verin dedi verdim baya gelişme oldu ama halen tekerlek çevirir doktor bana tekerlek çeviriyor diye otizim teşhisi koymuyoruz dedi sağlıklı çocuklarda tekerlek çevirirmiş