11 ay 1 haftalık oğlum var şimdiye kadar ek gıdayı gayet güzel yiyordu hiçbir sıkıntı yoktu 20 gündür iyice azalttı 1 haftadır çok az yiyor gün boyu aç geziyor ne verirsem eliyle ağzından geri çıkarıyor çorbanın içindeki pütürlü şeyi dahi çıkarıyor sadece biraz süzme mercimek yiyor birde ezilmiş bebe büskivisi onuda kendim yapıyorum emmiyor 3 ay önce kendisi bıraktı hamile olduğum için sütüm acıdı sanırım daha önce başına gelen var mı neden böyle nasıl bir yol izlemem lazım çok üzülüyorum