Zumrab Hanımlar ek gıdaya geçtik fakat kabız ve ıkınırken kendini sıkıyor zeytinyağı fayda etmedi lavman yapmalı mıyım yapmalıysam hangi lavmanı almalıyım 1 yaş altı bebeğim
Omma Zumrab benin bebeğimin de kaka yapma sıkıntısı vardı doktor 10 güne kadar normal eğer bebek huzursuz olursa müdahale edin demişti. Libalaks kullandık gliserinli jel gibi birşey
sedaykn Zumrab 6 ay 15 günlük 5 gün kaka yapmadı sonra semsert yaptı çok ıkındı ağladı ☹️ Zeytinyağı içirdim birazda poposuna sürdüm. Sabah günkurusunu haşlayıp yedirdim bugün biraz daha rahat yaptı
Deletedmom021 Zumrab doktorunuza sorup biogaia kullanın. Ya da rahat çıkartabileceği yiyecekler verin mesela balkabağı.
Kereminnannesiii Zumrab Supgliserin fitilin ismi bebekler icin 40 i çıkmamış cocuklar icinde kullanılabilir fitili ortadan dikine kesip koyman yeterli canim 2 dk boşaltıyor bagirsaklarini
Deletedmom021 ozge_yasin_budak buharda haşlayıp püre yapın içine de 1 çay kaşığı zeytinyağı koyun inşallah rahatlar biran önce 🙏🏻
Kereminnannesiii Biz 48 günlük falandı galiba fitil.yapmistik canim doktorumuz izin vermişti lavmandan daha iyi demişti