busraterim Kızlar bebeğim daha yeni doğdu resmen 1saat her iki memeden emziriyorum sütüm geliyor çünkü çişli bez sayısından takip edebiliyorum ama sürekli yerine koyunca ağlıyor ve sürekli meme aramaya devam ediyor çaresiz kaldım neren böyle ve ne yapmam lazım
Toprakbebekk busraterim Canım o daha yeni doğduğu için hayata adapte olmaya çalışıyor 23 günlük bebeğim var ilk zamanlar bizdede böyleydi sen emzir gerekirse 10 dkkada birde olsa emzir ağladığında kucağına al sakinleştir bebeğinle en iyi iletişimin şu an emmesidir bebekler sadece aç olduklarında değik kendini güvende hissetmek için de emer aç kalmıyordur yeni doğan bebeğin miğdesi nohut kadar olur ne kadar çok emzirirsen o kadar sütğn artar 2 saati geçitme 2 saat içinde emzirebildiğin kadar çok emzir saatli emzirmek için uğraşma sadece 2 saati geçmesin yeter canını sıkma düzene girer.
busraterim Toprakbebekk çok teşekkür ederim yanıtınız için ağlama noktasına geldim yetememe psikolojisi bi yandan dikişlerim cevabınız beni çok rahatlattı teşekkür ederim
Toprakbebekk busraterim rica ederim ne demek hepimiz yaşıyoruz bu durumları. Bebeğiniz şu an anne karnındaki ortamı aradığı için huzursuzlanır. Sizin kucağınızda olması kalp atışınızı bile duyması onu rahatlatır. Bizimki 1 ile 1.5 hafta arasında düzeldi sitres yaparsanız da sütünüz olmaz.