Strongmom7 Hamile kalmadan önce 4,5 cm çikolata kistim vardı hamilelik döneminde doktor göremiyorum dedi ağrımda yoktu doğum yapalı 8 ay oldu yine ağrılarım başladı bitkisel tedavi yöntemleri var mı bildiğiniz 😔