Merhabalar, benim kızım 9,5 aylık ve yaklaşık 2 aydır kabız durumu çekiyor. Doktorumuza danıştığımızda kayısı, armut püresi yedir demişti, yedirdim 2 gün ishal oldu.
2 kere mamasını değiştirdim, en son aptamilin kabıza karşı mamayı aldım onu içti ishal oldu dün hiç yapmadı bu gün yine kabız oldu..
yarın mutlaka doktora götürcem ama size de danışmak istiyorum. Kronik kabızlık olucak diye çok korkuyorum doktorum ek gıdadan olabilir, normalmiş dedi. Kabızdan hariç başka semptom yok, acaba dişden mı diycem onu da bilmiyorum