Beybi93 Kızlar 5 ay önce sezeryan doğum yaptım. Ve görev gereği diyarbakırdayız. Önceden buz lazer yaptırdım ama bitiş olmadı. Şimdi alexandrite düşünüyorum diyarbakırda gidip memnun kaldığınız klinik tarzı yer var mı