UmutBebek5 Merhaba 2,5 aylık prematüre doğan bir bebeğim var sürekli emmek istiyor sürekli ama uyuya kalırken oynarken her şeyde bu hep böylemi devam edecek ? Ve ne zaman düzelir bu durum açmı kalıyor anlamıyorum artık
edafmo UmutBebek5 benimde kızım premature. Düzeltilmiş ay olarak geriden geldiği için anneye bağlılık daha fazla olabiliyormuş bazı çocuklarda. Kızım bi yeri ağrıyınca ya da acıkınca istiyor memeyi. Belki bir yeri mi ağrıyor acaba Bir de tam hatırlayamasam da günde en az 7-8 tane çişli bez alıyorsanız kilo alımı yeterliyse doyuyordur
rumeysa22 UmutBebek5 prematüre değiliz ama şuan 7 bucuk aylık sürekli emmek istiyor emerek uyuyor yyurken sürekli meme agzında dursun istiyor emzik tutmadı ama geçeçek 😍