Adelsmomm Tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz? Fiyatı farketmez, yeter ki doğru ve hızlı ölçsün .. 🙏🏼
edafmo Adelsmomm ben direct nexus kullanıyorum doktorum da önerdi onu. Doğru ölçüm yapıyor hem alından hem kulaktan ölçüyor
naynini Adelsmomm bizde Braun kulaktan Ateş ölçer kullanıyoruz ama sanki bir tane de kol altı alsam olur gibi geliyor. Omron aklımda onun için de … Bebeğimin ateşini olcunce evde eşimle kendimizinkini de olcuyoruz doğru mu acaba diye 😄
Poly-ana Adelsmomm Bizim doktorumuz dijitalleri önermiyor kesinlikle onun dışında hangisi olursa farketmez
HMU Adelsmomm bizim doktorumuz da kol altından ölçülerden alın dedi.En doğru sonucu onlar veriyormuş .Bizde en iyi koltuk altı ateş ölçümü yapan chicco markasından aldık.