ikiprensannesi_gul Herkese merhaba eski kullanıcıyım ama Bayadır yoktum. 5 haftalık hamileyim bu sabah açık kahve renkte akıntılarım başladı 3. Gebeliğim bu arada ve progestan kullanıyorum başına gelen oldu mu düşük riski olabilir mi
Melis1706 ikiprensannesi_gul İdrar enfeksiyonu olabilir bana fitikke igne vermisti onlarida dusuk riski olanlar kjllaniyormus oule demisti
ezgiiturkk ikiprensannesi_gul henüz 5 haftalıkmış benimde başlarda kahverengi akıntım oluyordu tutunmaya çalışıyor bebek. Ama 7 yada 8.haftadan sonra olmaması gerekiyor bu akıntının. O kadar sıkıntılı hamilelik geçirdim ki inan ne yaparsan yap o bebeğin alacağı nefes varsa bir şekilde yaşıyor. Düşük riski olup olmadığını doktorun karar verebilir rahim duvarı inceliyor mu kese aşağıya çok mu yakın bunlar ultrasonla görülecek şeyler canım
Tombikdonerartikcokpahali ikiprensannesi_gul Çok geçmiş olsun hayırlı uğurlu olsun 😍 hoşgeldin,5 haftaliksin daha istersen içini rahatlatma amaçlı git .
ikiprensannesi_gul Melis1706 idrar yolu enfeksiyonu az da olsa var evet ama bişey kullanmadım onun için
ikiprensannesi_gul sarmaliklahana Tombikdonerartikcokpahali ezgiiturkk Prens3456 sağolun hanımlar yarın sabah için randevu aldım inşallah bir sorun yoktur bu arada cuma günü gittim doktora bi sıkıntı yoktu
sarmaliklahana ikiprensannesi_gul benım ilk hamileliğimde 3 hafta süren o kahverengi akıntı gibi kan gelmesi vardı 1 kere progestan iğne yapıldı. 3 ay yatacaksın dedi doktorum cok şükür sonra gecti bir daha sorun olmadı. Şimdi 2. Ye hamileyim 5±6 günlük bugün Bayaa pijama a gececek sekilde kan gelmiş pembe sulu Bende yine yatıyorum 2 gün takip edicem sonra doktora giderim gecmezse. Yerleşme kanaması demişti gecen sefer. Bu seferde öyle heralde. Randevum 27 Nisan normalde 🥴