Kubraslanalp Merhabalar bu manuel pompa burun aspiratorleriyle bebeklerin burnunu nasıl temizliyorsunuz acaba bebeğim bı aylık bı türlü temizleyemiyoruz burnunu burnun ıslak mı olmasi lazım bilenler yardımcı olabilir mi
Noname21 Kubraslanalp bizde wee baby nin vardı turuncu manuel onu içeri bastırıyorsun çocuğun burnuna sokunca bırakıyorsun içerdekini çekiyor