Benim bebeğimde de 3,5 aylıkken çıktı yüzünde egzama ve kakada kan şeklinde.Şuan 6 aylık 2,5 aydir diyet yapıyorum süt ve süt ürünleri,yumurta,ceviz,tahin,susam tüketmiyorum çarpraz alerji olduğu için.şimdilik et ürünlerinde bir sıkıntı çıkmadı.Halen emzirmeye devam ediyorum yüzündeki egzama kendiliğinden geçti probiyotik kullandım bu süreçte sürekli onunda iyi geldiğini düşünüyorum bağırsak florasını iyileştirdiği için.Bu ay diyetimi açıcaz bakalım umarım alerjileri geçmiştir🙏🏼