Aranızda dr ülkü ayberke giden var mı arkadaşlar? Biz ilk kez bugün gittik çok ilgilendi heryerine baktı kızımın ama kızım korktu çok ağladı resmen katıldı çocuk ağlarken bunları önemsemedi pek biraz sert mizaçlı sanırm yani bebeği sakinleştirmek için bişi yapmadı ben bikaç kez kucağıma aldım sakinleşsin diye koy fln dedi muayeneye devam etmek için . Aklım çok karıştı devam edip etmemekte. Bu doktora gidenler varsa aranızda merak ediyorum yorumlarınızı