bayb1 Merhaba anneler kızım 2.5 aylık qaz problemli bi bebek sab kullanıyoruz biraz iyi qeldi çok şükür ama büyük tuvaletine yardımsız çıkmyo maalesef 😞bakso damla yazdı dk kullanan ve memnun kalan var mı acaba?
yaprak bayb1 biz kullandik ve duzene girdi cok şükür artik kendi yapıyor al mutlaka faydasını görürsün gazinada iyi gelir ama bununla beraber gaz damlasinida kullanmaya devam et.bizim tanıdık eczacı önermişti sagolsun düzeldik şimdi onun sayesinde
AliyeAsel bayb1 evet canim ama gaz damlasiyla birlikte devam et ki fayda goresin 10 damla gunde iki kere ve belirli saatlerde kullan
bayb1 yaprak ne kadar sürede etki ediyo mesela bide sab simplexle birlikte kullanıyoruz ikiside qaz içinse niye verdiler ki acaba
Zeynepal Minikprenses bebeğiniz kaç aylık İlacım prospektüsünde 4 yaş ve üzeri için yazıyor sma almakta tereddüt ettim doktorumuz yazmıştı
Minikprenses bayb1 son 1 haftadır problemliyiz ama damladan dolayı değil ama baya baya gaz cıkarıyo uyurken bile