Noname21 Deletedmom_109 girmek için çok yanlış bir zaman seçmişsin ama olsun et yenir ciğer yenir onların eti meşhur ve orda yediğin eti başkanyerde bulamazsın 😀
Deletedmom_109 Noname21 gittik dönüyoruz bile 🥹 çevre illeri de gezdik. Bayrama yakın zamanda gitmek biraz zorladı her yer kalabalıktı 🥹
Deletedmom_109 Golgicisimcigi gittik gerçekten güzeldi yemekleri 🫠 kebapları değil ama diğer et yemeklerine bayıldım🥹🥹
Deletedmom_109 Noname21 çok güzel geçti çocukla zor olur mu diye düşündüm ama gezmeyi seven bebeyle kolay oldu hatta 😁 oğlumu balıklı gölden ayırmak zor oldu mesela 😁😁
yagmurkokusu_ Deletedmom_109 ciğer yemiş kocam 1 sene oldu hala över tekrar gidince yedirecekmiş bana da ben ciğer sevmiyorum 😂
Deletedmom_109 yagmurkokusu_ ciğer sevmeyene yedirir mi bilmem ama yediğim en iyi ciğerlerden biriydi 🫠
sarilokumumm Deletedmom_109 ciğerci Remzinin ciğeri güzel ciğer sevmeyen ben orada yedikten sonra ciğer sevdim hala tadı damağımda tatlı için de Leventin künefesi güzeldi