Elif337798 Yeni dogan bebekler inilermi gaz sancısı gibi ama canı yanıyor gibi bunlar normalmi hanımlar uyuyamıyorum endiseden İnternete hep kötü şeyler yazıyor ailem gaz sancısı diyor normal diyor
nur_eayni_h Elif337798 öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun. İnleme nasıl? Sadece sayıklama gibi ses mi çıkarıyor ? Yoksa huzursuz, sıkınma , kızarma var mı?
Catlakbiranne Elif337798 İnler endişe etmeyin şöyle düşünün karnınız ağrıdığı zaman siz bile inlersiniz. Masaj yapın bol bol merak etmeyin geçecek ❣️