Hanimlar, Merhaba bir konudan çok muzdaribim sizlerden yaşayan ve bu konuda bana yardimci olabilecek olan varsa çok sevinirim. 1,5 yillik evliyim ve balayindan döndüğümde vajinal mantar ile karşı karşıya geldim ve atlattim bi sure daha sonra hemen hamile kaldim. Hamileligimde cok az akintilar yasadim sonra dogum yaptigimdan bu yana 13 aylik oglum var. Sezaryen dogum yaptim dogumdan bu yana gecmeyen kronik vajinal mantarim var ve gitmediğim doktor kullanmadigim fitil markası yapmadigim sey kalmadi 3-4 kez doktorlar mantari temizledi rahimden ama yani bitmek bilmiyor psikolojim bozuldu. Smear testi yaptirdim ve temiz cikti seker hastasida değilim D vitamin takviyeside aliyorum suanda vajinal probiyotik ve vajinal duş deneme aşamasındayim her regl sonrasi tekrar eden vajinal mantarim yüzünden mahvoldum nolurrsunuz bana yardımcı olunnnn