1bebe1ana Bebeğimin burnu acayip doluyor rahatsızdı bı kaç gündür antibiyotik verdi doktor ama pek işe yaramadı aspiratörle çekmekten de başı agriyacak. Var mı doğal tarifleriniz kesin çözüm sunan. Not( nebülizatoru biliyorum fakat alma imkanım yok)