Kızlar merhaba 22 aylık kızım var yemesi hep problemliydi artık yoruldum peşinde koşmaktan sırf yesinde nasıl yerse yesin diye telefonu açtım açmaz olaydım istediği video olmayınca ağzını açmıyor o duruma geldi bu sorunu nasıl aşabilirim dün yemek yemedi ıvız zıvır kuruyemiş yedi (çok seviyor kuruyemişi) sabah kalktı hala bir şey yemedi eline poğaça verdim kendi yesin diye yüzüne bile bakmadı nasıl kendi yemesini teşvik ederim ☹️