Oglum Haziran’da 4 yaşına girecek. Kakasi hep ten renginde ya da beyaza yakın. Karaciğerinden şüpheleniyordum. Bu hafta ultrasona girdi başka bir sebepten dolayı ve orada karaciğer büyümesi çıktı. Canım çok sıkkın. İnternette her şey yazıyor lösemiye kadar. Şu mübarek günlerde bana dua eder misiniz oğlumun tetkikleri temiz çıksın. Yarin sabah doktora goturecegiz 😥