Sermec27 Ya o değilde hanımlar benim oğlum 22 aylık dün itibariyle sütten kestim ama baya şişti göğsüm mastıt olmayayım diye sagdim şimdi sagdikca bu süt cogalmaz mı bu süt nasıl bitecek