BYS27 benim kızım da 2 aylık ve 1 haftadır bizde böyleyiz sadece mama ile besleniyor ve uyurken içiyor mamasını bende gündüz biraz fazla acıkmasını bekliyip yedirebiliyorum gece de uykusunda yediriyorum çok iştahsız kilo alımı da azaldı bu ay bu hafta doktoruyla mama kontrolü yapıyoruz geçmezse mama değişimi yapıcaz bakalım