Deryamaysa Arkadaşlar 50 günlük bebeğimde ama karnı açtı biraz bilirubin seviyesi 12 çıkmış bazı yerlerde tehlikeli diye okudum tecrübeli anneler yazabilir mi Salı kontrolü var beklemesem mi acile gidip tekrar test mi yaptırsam
Defneduha26 Deryamaysa bence hastaneye direk gidin beklemeyin sarilik hafife alincak birsey değil yaşadık biz direk acile basvurun