Bmelis24 Diğerleri Doğum kilosunu yazmamış 😊Benim kızım her ay 1 kilo aldı şükür doktor mamaya gerek duymadı.Eğer sütün varsa bence mama verme tabi sen ve doktorun çok daha iyi bilir ama naçizane fikrim.çünkü emdikçe sütün artacak mama verirsen daha az emer doyduğu için