shawty Dimitrina_kovaceva Fiyatta biraz daha yardımcı olamaz mısınız ? Malum kargoda ödeyeceğim yardımcı olursanız sevinirim ☺️ Olmazsanız da canınız sağolsun 🙏
Dimitrina_kovaceva iremnaz88 hiç giyilmedi sıfırı 400 civarı o yüzden ben de 200d bırakmayı düşünüyorum ama tekliflere açığım
Dimitrina_kovaceva iremnaz88 sana göre ne kadar olsa olurdu ? 😁 eğer makul teklifin varsa kabul ederim
iremnaz88 Dimitrina_kovaceva ya fiyatı modele göre uygun bide bebeğim biraz uzun 2 yaşında ama olmaz galiba açıkca şuan alıcak param da yok ama güzelmiş alana hayırlı olsun
Dimitrina_kovaceva shawty normalde 200e bırakıcam çünkü hiç giyilmedi sadece yıkandı dolaba asıldı o kadar. Ve de sıfırı çok paraydı. En azından bir miktar en azından yarı parasını almak isterim diye 200 diye düşünmüştüm 🙏🏻