Yigitefeninannesi_ Sevgili anneler sormak istediğim perdeleri yıkarken yumuşatıcı koysam makinadan çıkarıp direk asiyorum kokunun bebege zararı olur mu
rainayaz Yigitefeninannesi_ bende hep perdelerimi yıkarken yumuşatıcı koyarım ama asarken ben bile tıkanıyorum kokusundan o yüzden camı acıyorum 1 saat açık kalıyor sonra koku fazla kalmıyor
Yigitefeninannesi_ rainayaz yukusaticinin kokusu çok ağır değil aslında asinca biraz havalandiriyim o zaman teşekkür ederim