Dimitrina_kovaceva Geçen sene alıp kızıma giydiremediğim elbiseler tulumlar maalesef bir anda küçüldüler ben yazın bedeni olur sanıyordum yaz gelince kızımın 1 yaşında olduğunu farkettim. Aldıklarımın hepsi 9-12 aymış 😵💫😳😵💫 o yüzden giyilmediler.
Dimitrina_kovaceva Dimitrina_kovaceva bunlar da çiçekli olan 1.5 yaş sadece doğum gününde 1 saat giydirip foto çektim. Diğeri 6 ay bedeni
Dimitrina_kovaceva Dimitrina_kovaceva kot olan lcw marka Diğerleri çoğu babyz marka Aralarında 2-3 tanesi de Almanya’dan burda olmayan kaliteli markalar
Helensmomy Dimitrina_kovaceva Almanya’dan gelenler hangileri be kaç aylık ya da kaç cm olduğu yazıyor mu bi yerlerinde ?
Dimitrina_kovaceva sessizkuzucuk giyilmediler. Yıkandı dolaba koyuldu. Yazı bekledik bir heves. Yaz gelince de olmadı çünkü yanlış beden almışım 🤷🏻♀️ yani hiç giyemedi… 3 tulum var zaten toplamda. Üçünü 135 tlye bırakırım
Dimitrina_kovaceva Helensmomy 5. Ve 6. Fotodakiler Almanya’dan. aynı sırada görünüyordur herhalde fotolar dimi? Pembe olan Tulum 68 cm , bir de beyaz elbise var üstünde yuvarlak gri etiket var o da Almanya’dan o da 68
Helensmomy Dimitrina_kovaceva o zaman ben pembe tulum ve gri etiketli elbiseyi almak istiyorum. Ne kadar olur?
Dimitrina_kovaceva Helensmomy ikisi de hiç giyilmedi içiniz rahat olsun. 160 tl olur ikisi kargo sizden