Bebitoo12 Kızlar bebeğim 3200 doğdu şuan 7 aylık 6720 kilo alımı ilk üç ayında çok güzeldi ama son bir buçuk ayda sadece 180 gram almış kan verdik birşey çıkmadı doktor mama içmediği için similac sıvı mama yazdı kullanıp kilo alan oldu mu