Ygzbebis Selam kızlar,kırkı çıksın uykusu düzelir huysuzlığu gider gazı biter vs bunun gibi şeyler duydum 40ı çıktıktan sonra rahtlayan düzene ren oldu mu? Varsaolumlu bir teselli alırım😪
naynini Ygzbebis kız bizim daha fena oldu 😄 şimdi üç ayı geçsin diyorlar onu bekliyorum bir umut 🤭 şu an bebeğim 56 günlük 😊
Nrslcmr Ygzbebis bizimkinin gece uykuları uzadı değişiklik olarak. Tabi bazen huysuzlanıyor ama bazen de sadece 2 kez uyandığımız da oldu.
Ecemce Düzelmez atak dönemleri başlıyor 4 ayligiz şuan uyku yok sürekli ağlıyor kucak istiyor meme reddediyor. Daha neler neler 🥴🥴
Birisi_ Nrslcmr bende gece uykusunda deisiklik gordum12, 1 den 4 e kadar masallah guzel uyuyo ama 4 den sonra sabaha kadar 4 5 kere kalkiyo
Birisi_ Ygzbebis ben 40 dan oncesiyle sonrasini karsilastiriyorum gercekten bi deisiklik var once cok aglar surekli uyanirdi simdi bi nebzede olsa uyuyo daha sakin ama taki atak donemine kadar suan meme reddi var gaz sorunumuz var ama fark ettim 40dan once cok inler kizarirdi simdi biraz daha rahat cikariyo benim destegimle tabi cok sukur ama gene var yani sancisi dun cok huzirsuzdu mesela bi gun iyi bi gun kotu
Nrslcmr Birisi_ doktor şey demişti gece ilk uykusu uzun olur sonra sık uyanır 2 saat 1 saate bir demişti. Gerçekten öyle oluyor önce uzun deliksiz 4 5 saat uyuyor sonra 2 saatte bir ya da saat başı uyanıyor.
Ygzbebis Nrslcmr 4 5 saat uyuduğundaarada emziriyorsunuz değil mi? Mesela benimki 4saat uyudu şimdi aldım emzireyim dedim 3dk emdi geri uyudu uyanmıuyorda yatırdım ama açtır diyede tedirginim
Nrslcmr Ygzbebis benimki 2 aylık kendi uyanmadıkça emzirmiyorum. Bazen 4 bazen 6 saati bile buluyor geceleri. Az emdiyse daha çabuk uyanıyor. Ben 1 1 buçuk aya kadar 2 3 saate bir uyandırıp emzirdim.