MUGUL canım muhtemelen hamileyken son aylar ayaklarım ödem toplamıştı doğumdan sonra 1 hafta içinde çok çok fazla kilo verdim 2,3gün sonra da ayaklarımın şişliği inince ayakkabılar vurmaya başladı batma oluştu 3 ay oldu doğum yapalı ama ara ara hala tekrarlar bu kadar kişi doğumdan sonra oldu diyorsa vardır bir sebebi